Pokud sledujete dění okolo změn a aktualizací nadnárodního technologického giganta a jeho vyhledávače, tak si jistě všimnete, že se místo, kde jsme chodili vyhledávat jiné stránky, pomalu stává platforma, kde zůstáváme, abychom si prohlíželi obsah jiných webových stránek. Pomalý přesun je znát na celé řadě nejnovějších produktů on-line vyhledávání, kterých si můžeme všimnout zejména v sektoru tvorby a propagace obsahu, ale také nabízení produktů a služeb. Například My Business nebo My Manufacturer – oba dva produkty mají za svůj cíl jediné a to přitáhnout co možná nejvíce podnikatelských subjektů na jednu webovou stránku – platformu – kterou společnost využívá jako agregát těchto nejrůznějších firem a nabízí je uživateli.
Uživatel sám si vůbec nemusí všimnout rozdílu, ba právě naopak ocení tyto změny. Proč? Protože je vše jednodušší. Dříve jste museli prohledávat webové stránky, museli jste se pachtit pod několik vrstev webových stránek, museli jste se často vracet do vyhledávání. Dnes není třeba pro uživatele, aby často museli na něco vůbec kliknout. Výsledky bez faktického kliknutí uživatele na výsledek vyhledávání jsou čím dál častější a znamenají opět další problém, se kterým se nejen podnikatelé a firmy musí popasovat. Běžného uživatele – spotřebitele to ale nijak nevytrhne, pomůže mu to. Nyní má vše doslova na dlani, častokrát výtažky z obsahu webových stránek stačí na to, aby učinil nějaké další rozhodnutí.
Firmy a podnikatelé musí být schopni popasovat se s tímto novým trendem tak, aby byly schopny efektivně konkurovat i na těchto platformách a zároveň si zachovaly alespoň nějaký provoz na své webové stránky, ať už provoz plynoucí z přímých zdrojů či z vyhledávání. Přesně s tímto pomůže dobrá SEO agentura s kvalitními službami. Pokud se tedy nacházíte v této nezáviděníhodné situaci, podívejte se například na ceník SEO služeb https://www.seolight.cz/cenik, abyste měli představu. Mějte na paměti, že i větší investice se může vrátit mnohonásobně.